čtvrtek 2. června 2011

Proč blog?

  Zdravím všechny potencionální čtenáře tohoto blogu a doufám, že zde naleznete alespoň pár věcí k zamyšlení, či pobavení.
  A proč si vlastně tenhle blog zakládám? Jednoduše proto, že jsem lapil potřebu někde ventilovat svoje myšlenky a filosofické úvahy a dohady, které se mi v hlavě občas kroutí. Takové věci může člověk vyjádřit na několika místech, například vykřikovat na náměstí u kašny, nebo psát na tácky pod pivo v nějaké větší hospodě. Co se ale internetu a jeho možností týče, nejčastějším případem bývá Facebook, nebo internetové diskuze.
  To jsou ale otřepané způsoby, kterým já moc neholduji. Mám totiž takový pocit, že v těchto případech ten svůj náhled na věc nebo názor tak jaksi podsouvám lidem, kteří o to třeba ani nestojí. Přijde mi přirozenější si psát tyhle věci na blog, který si lidi buď budou číst a bude je to zajímat, nebo ne. A na Facebooku a Twitteru můžu v klidu psát co je nového, co se děje v kapele a tak dále, kdežto svoje filosofování budu aplikovat pouze zde. To je zajímavá myšlenka, což? :)

  Co se týče obsahu blogu, bude to taková všehochuť. Co mě zrovna napadne, co mi bude zrovna vrtat hlavou, to tady popíšu. Tak s chutí do toho :)

Žádné komentáře:

Okomentovat