čtvrtek 5. ledna 2012

Slovník Facebookových výrazů a slov

  Pokud se pohybujete na Facebooku, je dobré znát výrazy, které se často používají v komentářích a ve statusech, abyste se lépe orientovali v tom, co chtějí sdělit uživatelé světu. Pro ty, kdo neví, co Facebook znamená, je to moderní dětské hřiště, akorát bez písku a houpaček, nebo (a to i v mém případě) virtuální prostor pro plácání nesmyslů, aby nám všem bylo trochu veseleji :) Pokusím se sepsat njepoužívanější fráze na Facebooku v "lidském" znění a za ně vždy umístím výraz, který pro ně používá Fejsbůk komunita.


Zase vypadáš líp, než já, ty děvko ............. sluší ;)

Zajisté ..................................................... neasi :D

Ježiš, jak já bych tě vojel .......................... klásná :-*

Mám tě rád/a ........................................... muck <3

Souhlasím s tebou, taky se mi to líbí ......... si zabil :D

Na nic se mě neptejte, je to jen moje věc a vám je po tom prd, proto to píšu veřejně na Facebook .....  :((

I ty jeden! ............................................... woe ! :)

Chci být ten nejotravnější člověk na světě ...... [CHAT] cau | ses tam? | halooo | ses tam jak se mas? | hey | cuz ses tam? | heeeeej !!! ses tam? | odepis! | vole! odepis | ses tááááám? ... a tak dále

Zeptejte se mě, prosím, co se děje ........... Ach jo :/

Nechce se mi rozklikávat si tvůj profil, ani klikat na tlačítko ignorovat ..... My se známe?

Facebook není seznamka .......................... My se známe?

Facebook JE seznamka ............................ My se známe?

Tys mi ji přebral ty hajzle! Zabiju tě a tebe, ty nevěrná šlapko, jakbysmet ...... Moc vám to spolu sluší, přeju vám to ;* <3

Koukejte jak jsem smutný/smutná, zatim nejvíc, máte co dohánět ........ "Zapálil jsem virtuální svíčku pro české hokejisty/Václava Havla/Kim Čonk Ila/pardubického bezdomovce/..."

Chci mít nejnavštěvovanější stránku ............. 1.650.000 liků pro české hokejisty/Václava Havla/Kim Čonk Ila/pardubického bezdomovce/...

Opravdu je mi 35 let a jsem chytrý ................................... neska svyťy sluňycko owe :(( ! asy se pudu projt do zahradi tam este fcera stali stromi :((( ////// :!(

Neumím si přečíst pravidla ............................ Ty svině mi blokly účet

Nevšiml jsem si tlačítka "změnit" .................... tak jsem si udělal novej

Jsem nepoučitelný ......................................... Hééééj, už druhej účet mi blokli! Končím!

Nechce se mi to číst ...................................... "To se mi líbí"

Upřímnou soustrast ........................................ "To se mi líbí"

Dobrou chuť .................................................. "To se mi líbí"

Už si nevzpomínám, kolik to stálo, takže ti neporadím ........ "To se mi líbí"

Stáhněte si zbrusu nový virus/Dejte mi svoje osobní informace ......... "[VIDEO] Sámer Issa se poblil v přímém přenosu! To musíte vidět!"

Zapomněl jsem, že tu existují soukromé zprávy ............ [veřejně] Ty seš takovej hajzl! Já tě zabiju!

Žádné komentáře:

Okomentovat