úterý 20. listopadu 2012

Komerčka překvapila

  Můj poslední článek zde na blogu je o tom, jak se mnou vyběhla Komerční banka (článek ZDE). Pokud si jej přečtete celý, bude vám jasné, že si tato instituce u mě asi udělala velký vroubek. Nicméně, k mému překvapení, Komerčka na článek zareagovala velmi rychle a věci se začaly hýbat směrem k jejich vyřešení.

  Už pod samotným článkem si můžete všimnout, že jeden z komentářů je přiložen samotnou Komerční bankou. Píšou, že je situace mrzí a můžou ji prověřit. Napsal jsem jim tedy e-mail a ještě ten den mi odpověděli, jak by se dala situace řešit. Po vzájemné domluvě jsme se dohodli na východisku, které celou věc v podstatě uzavřelo. Já jsem spokojen. Že mi potom dopis s vyjádřením zase přišel na starou adresu, už v tuto chvíli vzal čert.

  Jedno je ale jisté, Komerčka mě mile překvapila svou pohotovostí a ochotou věc uvést na pravou míru. Takovou iniciativu jsem ani já nečekal. Navíc to šlo všechno dost rychle. Na moje e-maily odpovídali pohotově a věcně a po pár zprávách bylo jasno.

  Tímto se tedy vroubek vůči KB o něco zmenšil. Takto rychlá a účelná reakce byla opravdu nad moje očekávání.

Žádné komentáře:

Okomentovat