čtvrtek 8. prosince 2011

Moje Android zařízení

Pár lidí mě požádalo, abych zde publikoval, jaké používám aplikace na svém Android zařízení. Budu trochu přeskakovat, beru to podle toho, jak to mám rozházený na ploše.


Mám telefon HTC Desire HD (Android 2.3 Gingerbread)

Launcher: Go Launcher EX ... (doporučuju i různé doplňky, například Go Locker s Fourkey theme)
Launcher Theme: Momentálně je to DarkMetal Theme, ale to už na Marketu nemůžu jaksi najít
Wallpaper: Momentálně Inferno Galaxy
Hodiny/počasí: SiMi Clock Widget
Správce souborů: Astro File Manager
Komunikátor: Trillian ... klasika, kromě Skypu umí všechno. Na Skype používám přímo Skype.
Sociální sítě: normálně FacebookTwitterBlogger a Google+. Na spojení Facebooku a Twitteru je vynikající TweetDeck, ovšem pouze pokud nemáte tři tisíce přátel, pak už to nestíháte číst :)
Sledování novinek: Svět AndroidaČT24Aktuálně.cz, Read It Later, jinak Google Reader
Doprava: PubtranTudyNe
Stav telefonu: 3G Watchdog na hlídání FUPčka, Gauge Battery Widget na sledování stavu baterie
Kalendář: Calendar pad a Agenda Widget
Poznámky: Google Docs a Evernote
Muzika: přehrávač PowerAMP, na rozpoznávání hudby SoundHound a Shazam
Video: RockPlayer
Úprava fotek: Camera FunPixlr-o-maticPaper CameraZombieBooth
Antivir: je to sice zbytečný, ale já to mám už jen tak z rozmaru - ESET Security
Ostatní: Google překladač pro překládání, Google Sky Map a Star Chart k brouzdání po obloze, PicasaTool pro cloudování fotek, ShakeToWake proti zaspání :), Wallpaper Grab & Set na tvorbu tapet, Widgetsoid na tvorbu užitečných widgetů
Hry: MotoXtremeMyth DefensePinball DeluxePumpkins vs. MonstersWispSamurai II: VengeanceBlood and GloryTownsmen 6GLWGReckless RacingReckless Getaway

Některé placené aplikace, nebo hry, mají i zkušební verzi zdarma.


Žádné komentáře:

Okomentovat