čtvrtek 15. prosince 2011

Je kýbl žena?

Pokračování článku Kýblismus - nová víra a náboženství

 "Světu ukázala směr svatá šestice apoštolů. Díž, Káď, Štoudev, Putna, Šoufek a Džber. Tito spojili svá dna i ucha, aby dali světu spasitele. Tak lidstvo poznalo našeho zachránce a mesiáše! Tak přišel na svět praotec Vědro."

  Toto se píše v Kýbli svaté, kterou snad i jednoho dne dokončím. Ovšem nikde se nepíše, zda je vlastně kýbl muž, či žena. Podle rodu z pravidel českého pravopisu, je zjevné, že je to TEN kýbl. Ovšem, je jeho pravé pohlaví skutečně mužské? Odpověď nemusíme hledat dlouho, protože vám ji prozradím. Ne! Není! Ač to zní divně, kýbl je rodu středního, čili TO kýbl.
Zuzana Zemanová spojuje
kýbl s láskou
  Sice se tato téze neslučuje s pravidly českého pravopisu, ale ta jsou oproti zákonům Kýble svaté úplně nicotná. Vychází totiž ze svého prapůvodce Vědra, který je rodu středního, aby nedocházelo k nadřazování feministek, či naopak zatvrzelých mužů, že právě jejich pohlaví je to pravé a původní. Nyní je to všechno tak zřejmé, co říkáte? Ale pozor! Je tu další věc nadhozená rouhačsky do prostoru naší mysli, zrozená hluboko v hypotalamu, či podvěsku mozkovém patřícím nevycválané ženě-prostopášnici. Tato žena spekuluje nad tím, že je tu možnost, že kýbl je žena! Tedy TA kýbl! Bere to ze sexuologického hlediska. A to tak, že jelikož se smeták omotaný hadrem noří (strká) do mokrého kýblu, musí být tedy kýbl ženského pohlaví. Vím, že to stojí za zamyšlení, ale já už mám pro vás připraveny důvody, proč kýbl žena být rozhodně nemůže. Jasně, každý si spojí jak ženu, tak kýbl s malováním a líčením, ale na druhou stranu, ten, kdo se plazí po zemi, schovává se ve spíži, pracuje na stavbách a je imrvére špinavej, je přece chlap. Takže se zase dostáváme do patové situace, kdy ze sexuálního hlediska se jedná o ženu, ale z ostatních dvou tisíc tři sta šedesáti sedmi hledisek se jedná o muže. A protože ženy mají vždycky navrch a v roce 2043 budou dominantní, dá se říct, že je to 1:1.
Ani tvůrci animovaných
filmů nepřestávají věřit
  Proto bychom měli ve svém náboženství - Kýblismu - prosazovat tu teorii, že Kýbl, jakož i jeho původce Vědro, je bezpohlavní a středního rodu. Tedy TO kýbl. Je to zároveň i pojistka proti tomu, aby si jednotlivá pohlaví vzájemně před sebou nemohla prosazovat nějaká náboženská privilegia. Nevýhoda je zase naopak ta, že tím pádem i ženy smí sloužit kýblistické mše. Ovšem zase na druhou stranu, faráři mají při obřadu roucho, kdežto kýblaři (a kýblařky) slouží mše zcela nahatí, takže pánové budou chodit na mše, na kterých slouží kýblařka, kdežto dámy zas budou chodit na mše vedené kýblařem. Když už náboženství, tak ať se je i na co dívat, což?
  Tak já si myslím, že máme vyřešenou další nejasnost v naší brilantní víře, která má velkou budoucnost a nevzývá imaginární, či dávno zemřelé idoly, nýbrž reálnou modlu, která nám v životě zaručuje úspěch a veškeré životní šance. Navíc je to víra, které porozumí i malí kbelíci. Příště se podíváme na zoubek kapitole, pojednávající o přímých poutech kýblu (či kýblete, chcete-li, abyste si rychleji zvykli na střední rod) s člověkem.
  Ve jménu stěn, dna i ucha svatého.

Žádné komentáře:

Okomentovat